بازدید استاندار از نمایشگاه توانمندی صنعتگران صنایع‌دستی در همایش کارآفرینی تکام

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین از بازدید استاندار و نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از همایش کارآفرینی تکام و نمایشگاه توانمندی صنعتگران صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، عباس توکلیان گفت: در حاشیه همایش کارآفرینی تکام، صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان در رشته‌های نساجی سنتی، دست‌بافت‌های داری و چرم، خراطی و سفال محصولات و تولیدات خود را با رویکرد معرفی توانمندی هنرمندان به نمایش گذاشتند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین ادامه داد: استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان خراسان شمالی ضمن بازدید و قدردانی از صنعتگران صنایع‌دستی به تقاضا و مشکلات آنان نیز رسیدگی کردند.

توکلیان توضیح داد: همایش کارآفرینی تکام (توانمندی کارآفرینی مردمی) استان خراسان شمالی در روز ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ در اسفراین استان خراسان شمالی راه‌اندازی شد.

او گفت: این همایش با هدف حمایت از فعالیت‌های اشتغال‌آفرین خرد و کلان این استان طی مراسم و همایش کارآفرینی استان خراسان شمالی با حضور کارآفرینان استان و مدیران صنایع خرد و متوسط و کلان و با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072101543
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha